سخنگوی سپاه: رسانهها در جنگ 12 روزه اقتدار ایران را نشان دادند
به گزارش افق سوم، سردار علیمحمد نائینی معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید که به همت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه امروز رسانهها در قلب یک نبرد سنگین و پیچیده قرار دارند، اظهار داشت: رسانهها باید روایتگر انسجام، پیروزی و اقتدار در این نبرد سنگین باشند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز رسانهها آرایش جنگی دارند، عنوان کرد: نبرد رسانه در جنگ 12 روزه با سربلندی و موفقیت رسانهها همراه بود؛ رسانهها در نبردهای سخت درزهای پولادین امنیت جامعه هستند.
وی تأکید کرد: رسانهها در جنگ 12 روزه عظمت و اقتدار و بازدارندگی ایران را نشان دادند و یک بار دیگر پیام انقلاب اسلامی در جنگ 12 روزه به جهان مخابره شد.
سردار نائینی با اشاره به پیامها و ابعاد جنگ 12 روزه، یادآور شد: شکست دشمن در جنگ 12 روزه بسیار اساسی بود و ابعاد مختلفی داشت؛ همچنین مراکز مطالعات نظامی غرب به شکست گزینه نظامی علیه ایران اذعان دارند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با یک محاسبه جهانی به دنبال ضربهزدن به اقتدار ایران و نیروهای مسلح و در روز اول جنگ به دنبال محققکردن این موضوع بود، تصریح کرد: جنگ 12 روزه یک نقطه عطف و یک آزمون تمامعیار برای ایران بود که در آن، میزان توانمندی نظام و تابآوری اجتماعی کشور سنجیده شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن با جنگ 12 روزه به دنبال ایجاد شورش و آشوب و جنگ داخلی در کشور بود که این یک طرح براندازی کامل به شمار میآمد، اما این موضوع محقق نشد و رجز خوانیهای دشمن به نتیجه نرسید و باورهای دشمن درباره براندازی نظام و تجزیه ایران از هم فروپاشید.
وی با اشاره به طرح کامل دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، تاکید کرد: دشمن فکر میکرد نهایتاً ایران یک موج عملیات موشکی انجام خواهد داد و آن هم نمادین خواهد بود؛ اما مشاهده کردیم که موجهای مختلف عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی انجام شد.